Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Kennel Giant Force - 18 juli 2008 11:33

Nu är dom riktigt härliga de små!! De blir mer å mer individer för varje dag som går!

Lugna å trygga valpar tycker vi, som givetvis busar en hel del men däremellan är de coola små kabater!


Vi funderar på alla uppfödare som säger att man de sista veckorna innan leverans är rätt trötta på valparna å längtar tills de blir 8 veckor... vi känner inte så! Det kommer bli TOMT. Tack å lov så ska ju Glenn stanna här hos oss, blir vår stora tröst. Men som jag sagt tidigare, det är dags för valparna att få nya, egna hem då de är 8 veckor. Då är de mogna, å bör få sin egen flock!


De har fått sin sista avmaskning nu & på tisdag väntar veterinärbesiktningen, vilket innebär en lång åktur i bilen på ca 40 minuter enkel resa. Vi har biltränat dom några gånger innan, å det har gått bra.


De båda flickorna åker på sin 8-veckors dag på onsdag. Den blå hanen, Kurt Wallander åker på söndagen & Martin Beck på måndagen.


Vi hörs snart igen!


/Sofie m flock


Dagens färska bilder:


Bildtext:

1: En skokartong kan man ha mkt kul med tycker Martin Beck!

2: Tjohoo!

3: Samma bild en gång till... (kunde inte få bort den...?)

4: Irene Huss tränar "arm-musklerna"! Jag vill upp!! Jag vill, jag vill!

5: Skam den som ger sej! Jag kom upp!

6: Anna Pihl & Martin Beck visar sej gärna på bild!

7: Martin Beck & Kurt Wallander i fight!

8: Martin Beck är uppe på bordet, Kurt Wallander vill oxå komma upp! Han är störst av dom, vilket inte är så svårt att se väl?!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards