Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Kennel Giant Force - 2 juni 2008 10:26

Idag fick jag sova hela natten!!! Nu känner jag mej hyffsat utvilad, skönt! Stina behövde sin nattsömn hon oxå, hon har sovit som en stock hela natten!


På morronen är det sååå mysigt, att tassa in å sätta sig vid valplådan. Känna doften av valp & höra valparnas snuttande ljud vid spenarna eller se deras små kroppar ligga & rycka å de små benen sprattla då de drömmer. Ibland tar någon av dom å börjar snutta på den enes lilla tass eller svanstipp, i tron om att det är mammas tutte som kommer framför nosen!


Igår uppdaterade jag hemsidan med valparnas individuella bilder, de kommer fyllas på efter hand. Förhoppningen är att valpköparna kommer fortsätta skicka mej bilder i framtiden, så läggs de ut där oxå, så kan man följa dom hela livet :- )


En hane finns kvar att tinga, om någon skulle vara sugen ;- ) Ett tryggt, aktivt hem sökes!


Vi hörs snart igen!


/Sofie + 6 vovvar


Dagens bilder:

överst: Får jag sova här mamma?, undrar den blå hanen.

mitten: De båda systrarna, den röda längst fram, tydlig könsprägel!

nederst: Den gula hanen i säl-stil. Nosarna börjar bli längre redan, visst har de vuxit!?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards